10 juli 2014

Känns redan som sem.


Fullt ös, känns redan som ja har sem. :)

Förra helgen blev de bad på Fjärdhundra badet med sonen och hans fam. och så hade
vi  Maya med oss.

Mån och tis jobbade jag i denna värme.
I går gjorde jag nya naglar och sen på kvällen åkte vi med Jessica till Sala och käkade glass
och barnen badade.

Nu har jag nyss tagit en promenad med hundarna och på vägen in hämtade jag Messi
(Jessicas hund) som ska vara här en stund då hon åker och handlar.
Själv äter jag frukost nu och bloggar samtidigt :)

Men nu måste jag sätta fart. Ska städa och baka en morotskaka som vi ska
ha med oss i kväll när vi åker och badar.

I morgon går jag på mina 3 sista pass, sen har jag ÄNTLIGEN sem. :)

Ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...