08 juli 2013

Sovmorgon

Idag har varit en perfekt skön dag.

Började med att sova ända till 10, vilket jag behövde efter helgens jobb :)
Tog de lugnt när jag klev upp och satt med kaffe vid datorn ett bra tag.
Sen tog jag tag i dagen och fixade här hemma och sen blev de en skön dusch
och fixade till mig. Filade fötterna och målade tånaglarna så nu känner jag mig fräsch igen :)

Jessica ringde precis när jag skulle börja måla naglarna, hon satt och skulle göra naglar
men lilla Freya hade ingen lust att sova så jag tog en sväng med henne i vagnen och hon 
somnade på stört, så de blev en kort men intensiv snabb promenad.

I morgon är de min tur att få nya fina naglar igen, denna gång blir de rosa.

Nu ska jag ta ut hundarna så dom får kissa sen ska dom få mat.
Sen blir de käk för mig innan jag åker och jobbar kl 18.
Ha en härlig fortsatt dag/kväll mina vänner,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...