22 september 2024

Bra dagar

Nu har jag haft några bra dagar och passat på att njutit. 
Jag hoppas de fortsätter.

I fredags va vi till Södertälje och lämnade Molly hos uppfödaren.

Efter de mötte vi upp Johanna, Oskar och Astrid (Moa va på kalas) för att
åka och käka ihop.

Va på ett jätte mysigt ställe där vi satt ute då de va så varmt och skönt.

På g hem stannade vi på Dollar för att shoppa lite, sen
stannade vi till på Ica maxi och där köpte jag
en ribbad kjol och en klänning.

Vi va hemma efter 21.

Lördag då åkte vi till Bålsta för att fira Astrid som fyller år den 23:e.
Så kul att träffa släkten igen efter jag legat däckad ett tag.

Idag är jag trött så vi har en skön hemmadag. Jag har passat
på att tvätta Mollys alla korgar så de är rent när hon kommer
hem igen.

Nu blir de middag sen soffhäng resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så skönt med en regnig dag

Idag har jag njutit av att det har varit mörkt och regnigt. Började morgonen med att tända ljus och ta en stor kopp kaffe. De va så mysigt a...