04 januari 2021

Nyår och bort med julen

Nyår firade vi hos syster.


God mat, smarrig efterrätt och mycket skratt som vanligt när vi ses.


På nyårsdagen åkte granen ut, då jag ledsnar så fort.
Nu är bara adventsljusstakarna kvar och dom tar jag nog bort i slutet på veckan.

Inhandlat en ny kaffebryggare för ett tag sen.


En glaskub från Rusta.


De blev vita sammetsgardiner nu innan dom rosa kommer upp.


Hittade en snygg vas på Eko.


I köket blev de rosa och vitt.


Känns så skönt när alla tomtar och pynt är borta.




Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...